wtorek, 29 stycznia 2013

Karnawał w Narnii do 4:30

Ostatnim razem pisałem, że mamy w szkole Andrzejki do białego rana, czyli 20:00. Po zabawie karnawałowej położyłem się spać o 4:30, a dla niektórych dzieci i ta godzina okazała się za wczesna. No, ale w końcu nie bez powodu była to Noc w szkole.

Tematem przewodnim imprezy były "Opowieści z Narnii". Do sali gimnastycznej udekorowanej zamkami i lwem wchodziło się przez szafę zawieszoną futrami. Przy stołach zasiadło mnóstwo księżniczek, głodnych lwów i rycerzy, z których rekordziści zjedli po 12 kawałków pizzy.

Zdecydowanie pomysłem i wykonaniem wyróżniał się strój Agaty, która przebrała się za tytułową Starą Szafę.




Po kolacji przyszedł czas na gry, zabawy, śpiewy i przede wszystkim tańce. Według szkolnej strony zasłużyłem sobie na tytuł tancerza roku, choć wszyscy którzy pamiętają mnie z wesel wszelakich, wiedzą jaka jest smutna prawda. 

Podczas szkolnego karnawału przekonałem się też, że niezależnie od wieku imprezowiczów królują ostatnio dwie piosenki: "Gangnam Style" i "Ona tańczy dla mnie". Mam nadzieję, że przez najbliższe pół wieku nie usłyszę już żadnej z nich. Choć taniec synchroniczny 20 dzieciaków do koreańskiego utworu robił wrażenie.  

Już niedługo kilka słów o trwających w szkole Pożytecznych Feriach. Przypominam też o głosowaniu na koty dzieci.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 
;