środa, 12 grudnia 2012

Miś Kazimierz - z Trójki do Biblioteki

Jak fart, to fart. Konkursy wygrywam mniej więcej z taką samą częstotliwością co dostaję dyplomy, a tu dzisiaj, 12.12, obie te rzeczy spotkały mnie jednego dnia.

Prosto z audycji "Z najwyższej półki", której autorem w radiowej Trójce jest Michał Nogaś, leci do naszej biblioteki książka "Miś Kazimierz". A jak to się wszystko stało? Posłuchajcie.



Dawno, dawno temu, w ostatnią niedzielę, przez mrok i śnieg busem Beskid przedzierałem się z Wrocławia do Nowej Rudy. Niezbyt radosny z życia i zmęczony, usiadłem z przodu, by patrzeć się przez przednią szybę co według fachowców zapewnia brak mdłości. Kierowca nastawił Trójkę i zamiast muzyki Eski, słuchał sobie audycji "Z najwyższej półki" jadąc po oblodzonej drodze. Siłą rzeczy słuchałem i ja. Nagle pojawił się konkurs o książkę "Miś Kazimierz", o którą walczyliśmy już wcześniej w innym konkursie (bez powodzenia).

Napisałem takiego maila...:

"Dobry wieczór, 

nazywam się Grzesiek Szklarczuk i jestem (jakkolwiek zabawnie to brzmi), świetliczankiem w szkole podstawowej we Włodowicach. Właśnie wracam busem do pracy przez zaśnieżoną Kotlinę Kłodzką. Książka "Miś Kazimierz" na pewno cieszyłaby się sporym powodzeniem w naszej bibliotece. 

pozdrawiam serdecznie z połowy drogi, 

Grzesiek Szklarczuk"

...i dostałem odpowiedź...:

"Dzień dobry! Gratuluję – będzie książka. Życzę lektury miłej ;)"

... podziękowałem...:

"Dziękuję serdecznie, znów o tej porze będę w busie i mam nadzieję, że kierowca tak jak ostatnim razem ustawi Pana audycję. 

... i finał tej historii:

"Ale to kierowca nastawia??? Myślałem, ze to Pan słuchał na słuchawkach... O kurcze :)"


Morał (i podziękowania w jednym):

Zawsze siadaj za kierowcami busów Beskid, bo to inteligentni panowie, słuchający dobrych audycji.

Dziękuję Michałowi Nogasiowi z "Najwyższej półki" za książkę i kierowcy za wybór programu.

P.S Z Postcrossing dotarły już trzy nasze kartki, jutro wysyłamy kolejne.

1 komentarze:

Unknown pisze...

Kapitalna historia! :)

Prześlij komentarz

 
;