środa, 14 listopada 2012

O gminie i dziewczynach szkolne rozmowy...


W szkole odbyło się spotkanie z przewodniczącym Rady Gminy, panem Bogdanem Tarapackim. Uczniowie złożyli wykonany przez siebie wniosek o naprawę boiska do piłki nożnej i posłuchali co należy do obowiązków radnego.

Przewodniczący udzielił też wywiadu, który będzie można przeczytać w pierwszym wydaniu gazetki szkolnej (już 3 grudnia). Kiedy przepisywałem na komputer tekst rozmowy, znalazłem jeszcze jeden plik zapisany na dyktafonie, który powstał, jeśli dobrze pamiętam, w świetlicy. Dane personalne obu uczniów zostają oficjalne zatajone:

Pan X: Lubi pan grać w szachy?
Pan Y: Umiem, to znaczy lubię.
Pan X: A dobrze pan gra czy źle?
Pan Y: Dobrze gram.
Pan X: Ma pan dziewczynę?
Pan Y: Nie.
Pan X: A lubi pan dziewczyny?
Pan Y: Tak średnio.
Pan X: A zakochuje się pan w nich?
Pan Y: Nie.
Pan X: Agububu.




Panowie na zdjęciu nie są autorami wywiadu. To tylko możliwa reakcja po jego odczytaniu.

Wysłałem też dziś dwie prace z konkursu "Dzieci dzieciom bajki piszą" na zabawny adres:

Europejskie Centrum Bajki im. Koziołka Matołka
ul. Kornela Makuszyńskiego 1
28-133 Pacanów

Mam nadzieję, że nikt na poczcie nie pomyśli, że to żart. 

Po podłączeniu rzutnika i głośników przed aerobikiem dla seniorów poszedłem do domu zjeść świetne spaghetti (nigdy nie wiem jak to się pisze), a jeszcze przede mną wyprawa na mecz Polska - Urugwaj. 

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 
;