poniedziałek, 12 listopada 2012

TV, Kot i matematyka

"Sława" trwa: szkoła została pokazana w Faktach telewizji regionalnej. Migawki z materiału puszczono też w Teleexpresie. Zostałem przedstawiony jako pokrzywdzony przez los absolwent, który z powodu braku pracy we Wrocławiu przyjechał do Włodowic. A ja przecież mam się tu doskonale.

Fakty można obejrzeć pod tym linkiem. Fragment dotyczący szkoły zaczyna się od 8:22.

Dzisiaj miałem zajęcia w klasie 2, na szczęście dotyczące w większości języka polskiego. Choć zadania matematyczne też mnie nie przerosły, może dlatego, że brzmiały tak:

"Daria mieszka na wsi. Przyniosła z kurnika 11 jajek. Mama zabrała do ugotowania 6 z nich. Ile jajek zostało Darii?"

Działanie: 11-6= 5
Odpowiedź: Darii zostało 5 jajek.

Podczas gdy ja walczyłem na matematycznym froncie, dzieci wygrały międzyszkolny konkurs piosenki patriotycznej wykonując utwór pod wymownym tytułem "Jedenasty listopada". Gratulacje.

Jeśli już mowa o konkursach to taka praca powstała na temat"Wymyśl i opisz nowy gatunek kota".

To tylko pierwsza strona z trzech, jak dla mnie to świetny tekst. Autorką jest Julka z IV klasy.

P.S 1 Kilka zdjęć z mojego kółka filmowego można zobaczyć tutaj. Dziękuję wszystkim uczestnikom, którzy żeby w nich uczestniczyć siedzieli w szkole od 8:00 do 18:30. Dziękuję też za podesłane przez panią Gienię dwa słoiki (a raczej słoje) żurku. Za tydzień oglądamy fragmenty najgorszych filmów wszechświata.

P.S 2 Podziękowań ciąg dalszy, tym razem dla Medyka. Hitem dzisiejszej świetlicy były świeżo dostarczone resoraki-ciężarówki.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 
;